تولید تی شرت جودون

تی شرت جودون یکی از انواع جنس های تی شرت است که در بازار وجود دارد و سبک و استایل مخصوص به خود را نیز طلب می کند، تی شرت های جودون از پارچه هایی به همین اسم، یعنی پارچه های جودون تولید می شوند.

تی شرت ها امروزه در انواع مختلفی عرضه می شوند و این قابلیت را دارند که با استایل های متفاوت و سلیقه های مختلف مطابقت بیابند. در نتیجه جزء محصولات اصلی محسوب می شوند که هر فروشگاه لباسی به عنوان جنسی پر طرفدار آن را عرضه می کند.

برای دوخت، طراحی و تولید انواع تی شرت ها، از پارچه های بسیار متفاوتی استفاده می شود. از این رو تی شرت ها را می توان در انواع جنس های مختلفی خریداری کرد. تی شرت های اولیه عمدتا از جنس نخ پنبه بودند.

به تدریج با ورود جنس های مختلف پارچه به بازار و تنوعی که در بازار منسوجات به وجود آمد، جنس تی شرت ها نیز متفاوت تر شد و امروزه ما علاوه بر تنوعی که در طرح و مدل تی شرت ها داریم، تی شرت هایی با بافت و جنس پارچه متفاوت نیز داریم.

تی شرت های جودون توسط کمپانی ها و تولید کننده های مختلفی تولید و عرضه می شود. تولیدی تی شرت آفرنگ نیز که در زمینه طراحی و تولید انواع تی شرت های سفارشی فعالیت دارد، تی شرت های جودون را مطابق طرح و سفارش مشتریان تولید و عرضه می کند.

tshirt-polo-تیشرت-جودون-آفرنگ-جامه

در خصوص پارچه جودون چه می دانیم؟

متریال اولیه ای که برای بافت و تولید پارچه های جودون مورد استفاده قرار می گیرد، نخ های پنبه ای است. در واقع اساس و پایه پارچه های جودون همان نخ پنبه است که با دیگر نخ ها ترکیب می شود و پارچه های جودون متفاوتی را تولید می کند.

در مواردی پارچه جودون از ترکیب نخ های طبیعی و مصنوعی به وجود می آید. همین ترکیب های مختلف به بافت و ساختار پارچه طرح متفاوتی می بخشد. برخی انواع پارچه های جودون از ترکیب نخ پنبه و نخ لاکرا به وجود می آیند. در موارد دیگر این ترکیب ممکن است متفاوت باشد، برای مثال در برخی مواقع مطابق سفارش مشتری ممکن است نخ پنبه را با نخ پلی استر ترکیب کنند.

بر اساس نوع ترکیب نخ پنبه با یک نوع نخ دیگر، پارچه های جودون را با نام های دیگری نیز می شناسند. برای مثال در انواعی که نخ پنبه با لاکرا ترکیب شده است، به آن پارچه جودون لاکرا نیز می گویند.

در خصوص پارچه های جودن، چیزی که باعث تفاوت اساسی آن با پارچه های نخ پنبه می شود، نوع بافتی است که برای آن استفاده می شود. پارچه های جودون با بافت به خصوصی تولید می شوند و توسط دستگاه هایی بافته می شوند که اصطلاحا به آن دستگاه گردباف می گویند. این بافت ساختاری سوزنی و لوزی مانند را به بافت پارچه می بخشد.

پارچه های جودون بافت بسیار مقاوم و به خصوصی دارند. معمولا به دلیل ترکیب نخی که در بافت آن ها صورت می گیرد، این پارچه ها ضخامت بیش تری نسبت به پارچه های پنبه ای دارند. در نتیجه این پارچه ها برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مشخصات موجود در ساختار این پارچه آن را به گزینه بسیار مناسبی برای بافت و تولید انواع تی شرت کرده است که اصطلاحا آن ها را تحت عنوان تی شرت جودون می شناسیم.

دلیل اصلی استفاده از پارچه جودون برای تولید انواع تی شرت، ساختار مقاوم آن است که این مقاومت پارچه به دلیل ترکیب الیاف مصنوعی با طبیعی در بافت پارچه جودون است. کاربرد الیاف های ترکیبی از مشخصه ها و مزایای اصلی این پارچه ها به حساب می آید.

در پارچه جودون لاکرا که از ترکیب لاکرا با پنبه استفاده شده است، پارچه تولید شده خاصیت کشسانی بسیار بالایی پیدا می کند. همین خاصیت کشسانی باعث مناسب بودن آن برای تولید انواع تی شرت شده است.

چرا تی شرت تبلیغاتی هنوز یکی از انتخاب های مدیران موفق است

مزایای تولید تی شرت جودون

پارچه های جودون بافت و ساختاری روزنه ای دارند. روزنه های لوزی شکل موجود در بافت این پارچه باعث شده است که تی شرت های تولید شده از آن ها به عنوان لباس های بسیار مناسبی برای فصل های گرم مانند تابستان و بهار به شمار بیایند، چرا که از طریق این روزنه های موجود در بافت لباس، هوا جریان پیدا می کند.

شاید به همین دلیل این تی شرت ها خصوصا در مناطق گرمسیری و در آب و هوای گرم طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، از آن جایی که بافت و متریال اولیه این تی شرت ها نخ های پنبه ای است، می توان این دسته از البسه ها را نیز لباس هایی با منشا طبیعت در نظر گرفت.

نخ های پنبه ای همچنین تنوع بسیار زیادی دارند که همین تنوع موجب وجود قیمت های بسیار متفاوتی نیز می شود. در بافت و تولید تی شرت جودون می توان از انواع مختلف نخ های پنبه ای در کنار دیگر نخ ها مانند پلی استر و لاکرا استفاده کرد و در نتیجه این تی شرت ها با قیمت های مناسبی عرضه می شوند.

تی شرت یقه دار

قیمت تی شرت های جودون بر چه اساسی تعیین می شود؟

تی شرت های جودون نیز مانند دیگر انواع تی شرت ها قیمت های مختلفی دارند. اساس دسته بندی قیمت این تی شرت ها نیز بر اساس چندین مورد متفاوت تعیین می شود. تولیدی تی شرت آفرنگ نیز تی شرت های جودون مختلف را با قیمت های متنوع و با کیفیت های مختلف تولید می کند.

عامل اصلی در تعیین کیفیت های مختلف تی شرت ها و قیمت متنوعی که دارند، جنس و نوع نخ پنبه ای است که برای تولید آن استفاده شده است. بر همین اساس میزان نخ و درصد آن، علاوه بر این ترکیب نخ های استفاده شده در تولید پارچه، در قیمت نهایی تی شرت های جودون تاثیر گذار است.

پارچه تی شرت

استفاده از تی شرت جودون به عنوان تی شرت تبلیغاتی

در خصوص تی شرت هایی که از جنس جودون هستند و از پارچه های جودون متفاوت برای تولید آن ها استفاده شده است، تنوع بسیار زیادی در رنگ و مدل های آن ها را شاهد هستیم. تی شرت های جودون را می توان در هر مدل و رنگی که مد نظر و نیاز بازار است تولید و عرضه کرد.

یکی از بهترین مدل هایی که برای تولید تی شرت های جودون در نظر گرفته می شود و می توان آن را بهترین مدل برای این نوع تی شرت ها در نظر گرفت، تی شرت های دکمه دار هستند. در نتیجه تی شرت های دکمه دار جودون جایگاه بالایی در بازار دارند. علاوه بر این تی شرت های ورزشی از جنس جودون نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

با این حال، یکی از موارد استفاده از این تی شرت ها، کاربرد بالای آن ها در تولید تی شرت های تبلیغاتی است که با سفارش شرکت ها و سازمان های مختلف به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. تی شرت های تبلیغاتی جودون با تنوع در کیفیت، مدل و قیمت می تواند به خوبی از پس نیاز بازارهای تبلیغاتی بر بیاید.

مهم ترین مزیتی که سبب شده تا تی شرت جودون به عنوان گزینه ای مناسب برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته شوند، ضخامت لازم و دوام بالای این تی شرت هاست. علاوه بر این، به دلیل امکان ترکیب نخ های مصنوعی و طبیعی بر اساس درخواست مشتری، تی شرت ها در کیفیت های متفاوت و قیمت های دلخواه در دسترس قرار می گیرند.

همچنین با استفاده از این تی شرت ها به عنوان تی شرت های تبلیغاتی این امکان وجود دارد که بر اساس سفارش مشتری، هر طرح و لوگویی که مد نظر مشتریان است را روی تی شرت طراحی و چاپ کرد. ساختار با دوام این تی شرت ها، چاپ طرح های ماندگاری را سبب می شود.

تولیدی تی شرت آفرنگ جامه که در زمینه طراحی و تولید تی شرت های تبلیغاتی فعالیت دارد، انواع مختلف تی شرت های جودون تبلیغاتی را نیز طراحی و عرضه می کند. مشتریان و سازمان ها می توانند ابتدا بر اساس بودجه و سلیقه خود نوع پارچه جودون مد نظر خود را انتخاب کرده، در ادامه با انتخاب طرح در خواستی، تی شرت های جودون با کیفیت و با طرح مورد نظر خود را خریداری نمایند.

علاوه بر این، با توجه به کیفیت و ضخامت بالای این تی شرت ها و این که معمولا نسبت به سایر جنس ها دوام بسیار بالایی نیز دارند، آن ها گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب لباس های یک دست و سازمانی پرسنل به شما می آیند. می توان به راحتی لوگو یا طرح سازمانی را روی آن ها چاپ کرد و به این ترتیب لباس های سازمانی را با دوام بالا و قیمتی مناسب تهیه کرد.