تولید کلاه کتان

کلاه های نقاب داری که به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند، جنس های متنوعی دارند و در نتیجه همین امر تنوع بالایی در بین این محصولات وجود دارد. تنوع جنس اولیه این کلاه ها به نوبه خود منجر به تنوع طرح هایی می شود که به عنوان تبلیغات روی آن ها چاپ می شود. برخی از انواع این کلاه ها، کلاه هایی هستند که از جنس کتان بوده و به آن ها کلاه نقاب دار کتان گفته می شود.

برخی از انواع کلاه ها، کلاه هایی هستند که از جنس کتان بوده و به آن ها کلاه نقاب دار کتان گفته می شود. این ها جزء پر طرفدارترین مدل ها هستند و می توان طرح های دلخواه را روی آن ها گلدوزی کرد. در نتیجه طرح های حک شده روی آن ها به صورت دائمی و با ماندگاری بالا هستند.

کلاه های نقابدار کتان از الیاف طبیعی پنبه تولید می شوند و در نتیجه این کلاه ها از ضخامت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. در مقابل این نمونه ها، انواع کلاه نقاب دار فلامنت قرار دارد، که در مقایسه با انواع کتان دوام به نسبت کم تری داشته و معمولا نیز قیمت پایین تری دارد.

کلاه نقابدار کتان سفید پانچ دار
تولید کلاه نقابدار | کلاه تبلیغاتی

کلاه نقابدار تبلیغاتی

در کنار تمامی رویدادها و کمپین های بازاریابی، هنوز هم موثر ترین راه برای داشتن تبلیغاتی موثر استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در این میان کلاه های نقاب دار می توانند جزء بهترین آیتم ها برای تبلیغات و بازاریابی محسوب شوند.

بنابراین می توان با استفاده از کلاه نقاب دار تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن رویداد بعدی تبلیغاتی را به صورت موثری هدایت کرد و برند مورد نظر را معرفی کرد. این محصولات ابزاری قدرت مند برای معرفی و آگاهی از برند شما هستند. خصوصا این که در مجموعه ای عالی از سبک های متنوع متناسب با انواع سلیقه ها در دسترس هستند.

تولید نقاب آفتابگیر تبلیغاتی و سفارشی
نقاب آفتابگیر | تولیدی آفتابگیر نقاب

این کلاه ها این قابلیت را دارند که به خوبی طرح هایی را با بالاترین کیفیت روی آن ها چاپ کرد و در نتیجه به صورت ماندگار از آن ها برای تبلیغات استفاده کرد. طرح استفاده شده روی این کلاه ها هم می توانند به صورت عکس هایی چاپی باشند و هم این که طرح های گلدوزی شده روی آن ها دوخت شوند.

عکس چاپ شده روی این کلاه ها می تواند از هر نوع چاپی، مانند چاپ پلاستیکی با سیلیکونی باشد. قیمت طرح چاپ شده روی کلاه ها با توجه به نوع چاپ و تعداد رنگ هایی که در آن استفاده شده است، تعیین می گردد.

کلاه کتان نقابدار طوسی بدون ریگلاژ
تولید کلاه نقابدار | کلاه تبلیغاتی

تاریخچه تولید کلاه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که به واقع کلاه ها از کجا آمده اند و سابقه و پیشینه آن ها چیست؟ کم تر کسی تا به حال در خصوص زمان ورود این آیتم ها به بازار و شخصی که آن را برای اولین بار اختراع کرده است اطلاعاتی دارد.

بر اساس اطلاعات و بررسی های تاریخی می توان استنباط کرد که زمان ورود و استفاده از کلاه ها به دوران های بسیار قدیمی تر باز می گردد و دوره کاربرد و استفاده از آن ها بسیار طولانی است. در دوره های یونانیان و رم باستان آثاری از استفاده و کاربرد کلاه ها دیده شده است.

نمونه های اولیه کلاه ها با هدف محافظت از سر و صورت در برابر آفتاب و گرما استفاده می شده است اما به تدریج کلاه ها جایگاه خود را در بین دنیای مد و فشن پیدا کرده و تبدیل به جزئی از پوشش های مدرن و به روز تلقی شدند. به طوری که در آن زمان ها فقط پادشاهان و افراد ثروتمند اجازه استفاده از کلاه ها را داشتند و افراد سطح پایین جامعه اجازه نداشتند کلاه بر سر بگذارند.

Afrangjameh-Tshirt-cap-promotional (47)

تولید انواع  کلاه

امروزه کلاه ها تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند و هر کدام برای مکان و منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. از کلاه های ساده و فانتزی گرفته تا کلاه های نقاب دار که اصطلاحا به آن ها کلاه های بیس بال نیز گفته می شود. امروزه در هر خانه ای یکی از انواع مدل های کلاه وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

کلاه های نقاب دار برگرفته از کلاه های بیس بال بازیکنان بیس بال هستند. این کلاه ها تنوع بسیار زیادی دارند. کاربرد آن ها نیز بسیار متفاوت است. نقاب و سایه بان آن ها می تواند گزینه بسیار خوبی برای جلوگیری از تابش نور خورشید به چشم ها باشد. علاوه بر این مدل این کلاه ها با استایل های مختلف سازگاری دارد.

برخی از افراد کلاه های نقابداری را استفاده می کنند که نماد و لوگوی تیم ورزشی مورد علاقه آن ها را دارد. در برخی از فروشگاه ها و رستوران ها نیز، کلاه های نقاب دار جزئی از استایل کارکنان محسوب می شود و در نتیجه کلاه دارای آرم و نام فروشگاه و رستوران است. برخی موارد نیز انواع کلاه نقاب دار تبلیغاتی با هدف بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.

کلاه-تبلیغاتی-فلامنت-cap-promotional

قیمت کلاه فلامنت

کلاه های نقاب دار با قیمت های بسیار متفاوتی در دسترس هستند. انواع نمونه هایی که در بازار وجود دارند هر کدام می توانند با بودجه های متفاوت افراد مطابقت داشته باشند. طرح های متنوع قیمت های متفاوتی نیز دارند اما همه آن ها برای کاربرد و مصرفی که مد نظر است مناسب هستند.

در این میان برند ها و شرکت های معتبر نیز انواع کلاه های نقاب دار را تولید می کنند. در نتیجه این محصولات با قیمت ها و طرح های متنوعی در بازار وجود دارند. کلاه های مربوط به برند های معروفی مانند آدیداس و نایک به نسبت قیمت های بالاتری دارند و معمولا ورزشکاران معروف از آن ها استفاده می کنند.

با این حال انواع مناسب تر این کلاه ها نیز وجود دارند که با اهداف بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. این کلاه ها این قابلیت را دارند که به راحتی آرم و لوگوی برند مربوطه روی آن ها چاپ و گلدوزی شود و در نتیجه بر اساس سفارش شرکت ها و صاحبان مشاغل، انواع کلاه نقاب دار تبلیغاتی در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

قیمت های این کلاه ها به نوع درخواست و سفارش مشتریان آن ها بستگی دارد. اما به صورت کلی می توان گفت انواع متفاوتی از آن ها وجود دارند که از لحاظ هزینه ای به خوبی می توانند نیاز های مربوط به استراتژی های بازاریابی و تبلیغات را پوشش دهند.

تولید کلاه نقابدار

مزایای کلاه تبلیغاتی

استفاده از کلاه های نقاب دار به عنوان هدایای تبلیغاتی مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله این که از آن جایی که جای کلاه ها روی سر افراد است، در صورت استفاده از آن ها به عنوان هدایای تبلیغاتی، نام برند شما و لوگوی چاپ شده روی آن همیشه در معرض دید عموم است و در نتیجه به صورت دائمی و مقرون به صرفه تبلیغی گسترده را صورت می دهید.

نکته دیگری که در خصوص مزایای استفاده از کلاه های نقاب دار تبلیغاتی برای بازاریابی مطرح می شود این است که آن ها معمولا مورد توجه همه مشتریان هستند و افراد در هر سن و موقعیتی از داشتن آن ها خوشحال می شود، در نتیجه با هدیه دادن یک کلاه نقاب دار تبلیغاتی به مشتریان تان، می توانید به صورت موفقیت آمیزی نظر آن ها را به برند و محصولات تان جلب نمایید.

مجموعه آفرنگ جامه در زمینه تولید تی شرت و کلاه تبلیغاتی نیز فعالیت دارد. با توجه به تمام مزایایی که استفاده از این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی وجود دارد،

می توان طی تماس با مجموعه، انواع کلاه های نقابدار تبلیغاتی را سفارش داد.